Samstag, 21. März 2009

Streets of Kanifing

[Freitag]

Heute durfte ich Musa auf seine Streetselling Tour begleiten.
Dabei erhielt ich einblick in die vielfach sehr ärmlichen Lebensverhältnisse der Gambier. Die Fotokamera habe ich zuhause gelassen, war evtl. auch besser so...

Mir wurde erklärt, dass Gambier erstens lieber viele kleine billige Dinge kaufen als ein grosses teureres. Preis/Leistung sei dabei egal.
Zweitens werde auf Quantität statt Qualität geachtet, was angesichts der herrschenden Armut jedoch verständlich ist.

3 Kommentare:

  1. scho unglaublich wie mer reagiert wenn mer nüt het.. mer versuecht bsitz a z hüfe damit mer wenigstens öppis het.

    eigentlich sind mer würkli alli glich egal öb mer vill oder wenig zur verfüegig hend, mer wend eifach bsitze. geil.

    i wish ya nice verblibends weekend!

    grz
    Simi

    AntwortenLöschen
  2. Jo muesch halt luege wod bliibsch... gseesches jo i de schwiiz wenn d lüüt um jede priis M-budget chaufed. ich meine dä schinke chasch jo jezt ächt nöd fresse :P

    grz

    AntwortenLöschen
  3. *gg*
    wo du recht hast hast du recht
    M-Budget isch eh suck bis uf de ED ^^

    grz

    AntwortenLöschen