Donnerstag, 26. März 2009

Zukunfsträume

Seit einigen Tagen habe ich mir einen neuen Floh ins Ohr gesetzt:
Ich möchte einmal die Strecke Marokko-(West Sahara)-Mauretanien-Senegal-Gambia per Auto zurücklegen.
Dazu müsste man wohl einen Offroader aus der Schweiz einschiffen oder umgekehrt von Europa aus losfahren.
In Mauretanien soll es eine wunderschöne Strecke der Küste entlang geben, welche zwischen Meer und Dünen gefahren wird. Besonders an der Küste wo die Strecke verlaufen würde soll es eine Fantasische Vogelvielfalt geben und auch sonst eine interesse Tier sowie Pflanzenvielfalt.

Da eine solche Tour aber wohl eine rechte Stange Geld und zudem eininge Wochen Zeit beansprucht, muss ich diesen Traum wohl eher nach den Abschluss des Studiums schieben.

Wer aber Lust hat auf eine solche Tour hin mitzuträumen soll sich doch melden :)

5 Kommentare:

  1. Mit dabei ^^
    hmm villicht aber lieber denn mit emene KTM fäzzi motocross töff.. wär au de burner!
    oder halt normale offroad jeep fäzze und abwechsle ;)

    Idee isch guet .. bitte ned verhänge will mer chönd si würkli durezie :D i mach mer mol en outlook itrag für s 2015 ;)

    AntwortenLöschen
  2. @Halli: jo hani mir au scho denkt. Müesstisch aber e Ducati oder sowas nää. S problem isch du fäzzisch dür Wüeschti mit öppe 40° am schatte.
    Und du hocksch uf dim Töff i de Montur i de Pralle sune für jenschti Stunde am Tag. Möchti mir ehrlichgseit nöd aatue. Denn scho lieber im Car.
    Zudem muesch zuesatzkanischter für Benzin und Wasser mitnää was sich denn evtl. chönnt schwirig gstalte.

    @all: *aufschreib*

    AntwortenLöschen
  3. hmm darum müesst ebe glich no wer mit em car fäzze ;)
    und die montur isch ned soo extrem hot für d motocrosstöff. du hesch eifach de panzer und drüber isch denn so es dünns motocross shirt oder was de shizzle au söt darstelle :P

    wir werden sehn wenn es soweit ist ;)

    grz

    AntwortenLöschen